Coșul este gol!
Termenii şi conditiile se vor aplica tuturor bunurilor vândute de Sirius Distribution SRL prin intermediul magazinului online www.sirius-distribution.ro către Cumpărător.
Termeni utilizaţi:
Cumpărător: persoană fizică sau juridică ce lansează o Comandă.
Vânzător: SC Sirius Distribution SRL cu sediul social în Bucureşti, Sos. Iancului 53, număr de inregistrare la Registrul Comertului: J40/14459/04, cod fiscal RO16746300.
Bunuri: orice produs specificat in Comandă, care va fi livrat de catre Vânzător, Cumpărătorului.
Comandă: document electronic ce survine între Vânzător şi Cumpărător şi prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile şi Cumpărătorul este de acord sa primească aceste Bunuri şi să le plătească.
Securitatea datelor personale şi a informatiilor:
• Datele personale introduse de catre Cumpărător vor fi folosite de Vânzător, numai in scopul declarat al acestui site.
• Informatiile din Comandă sunt necesare pentru confirmarea comenzilor şi livrarea produselor comandate acestea nefiind furnizate unei terţe părţi.
• Vânzătorul nu vinde şi nu oferă adresele de e-mail obtinute prin intermediul acestui site.
• Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a trimite ocazional informatii cu privire la oferte promotionale, pe adresa de e-mail a Cumpărătorului.
• Cumpărătorul poate renunţa oricând la primirea ofertelor promotionale prin accesarea link-ului de dezabonare de pe site.
Declinarea responsabilitatii:
• Informaţiile existente pe site-ul www.sirius-distribution.ro au fost introduse maximă atenţie, totuşi erorile nu sunt imposibile. Din acest motiv, Vânzătorul îşi declină responsabilitatea pentru greşelile de tipărire sau afişare în ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc.
• În eventualitatea în care preţul sau caracteristicile unuia din Bunuri au fost greşit introduse in bazele noastre de date sau au fost afişate incorect dar livrarea nu s-a efectuat încă, Vânzătorul isi rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului Bun şi de a anunta Cumpărătorul in cel mai scurt timp cu privire la eroarea apărută.
• Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare. Produsele livrate pot diferi de imagini datorită modificării caracteristicilor sau design-ului fără o notificare prealabilă de către producători.
• Valoarea maximă a obligaţiilor Vânzătorului, faţă de Cumpărător în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare a unui Bun este egală cu valoarea Buburilor încasate de Vânzător de la Cumpărător. Vânzătorul nu poate fi facut răspunzator pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate Cumpărătorului datorita nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a Bunurilor.
Garanţia produselor:
• Bunurile cumpărate prin intermediul site-ului beneficiaza de o perioada de garantie caracteristica, specificata pe site.
• Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie.
Livrarea produselor catre persoane fizice:
Vanzare catre persoanele fizice se poate face prin trimiterea coletului prin firme de curier sau transport propriu asigurat de Vanzator sau ridicarea produselor din magazinul nostru.
Plata produselor:
Cumparatorul poate sa achite contravaloarea comenzii prin urmatoarele modalitati:
a). Plata online cu cardul bancar prin aplicatia LibraPay (Visa/Mastercard/Maestro)
b). Cu numerar la livrare, catre firma de curierat, in urmatoarele conditii:
- pentru clientii Persoane Juridice (PFA/I.I. etc.), contravaloarea rambursului nu are voie sa depaseasca suma de 1000 RON cu TVA inclus, conform Codului Fiscal in vigoare la 01 Noiembrie 2023;
- pentru clientii Persoane Fizice, contravaloarea rambursului nu are voie sa depaseasca suma de 5000 RON cu TVA inclus, conform Codului Fiscal in vigoare la 01 Noiembrie 2023;
c). In avans prin Ordin de Plata sau Internet Banking in unul din conturile:
1. IBAN: RO35BREL0002001572020100
Banca: LIBRA BANK (Persoane fizice sau Juridice)
2. IBAN: RO36TREZ7025069XXX015883
Banca: TREZORERIA STATULUI (Numai pentru clientii Institutii Bugetare)
Returnarea produselor:
A). Cumparatorul, persoana fizica, are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati şi fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cutie carton) si sa nu prezinte deteriorări sau urme vizibile de folosire. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile de la retur.
B). Cumparatorul, persoana juridica, are dreptul la returnare totala sau partiala in urmatoarele conditii
- 1). Pentru produsele care sunt clasificate ca dispozitive medicale returnarea se va efectua numai in ambalajul original al produsului si obligatoriu coletat intr-un ambalaj secundar pentru a nu deteriora ambalajul original. La receptia returului, in cazul constatării ca produsele au fost ambalate necorespunzător, acesta se anula sau se vor
retine taxe pentru deteriorarea ambalajelor originale sau in urma deteriorarii produselor.
- 2). Daca produsul nu se încadrează in categoria dispozitive medicale se analizează urmatoarele situații:
- Daca produsul prezinta mici deformatii, zgarieturi, exfolieri vopsea produsul nu se accepta retur daca produsul poate fi utilizat ca atare (din aceasta categorie intra: confectii metalice, pubele, cosuri gunoi, cutii metalice pentru hidrant, stingator, suporti stingator, hidranti, cutii plastic trusa ADR, etc)
- Daca produsul nu mai poate fi utilizat (geam spart, coada ruptă unelte, lentile ochelari sparte) etc, clientul va primi contravaloare produs facturat si pastreaza produsul. Termen de returnare suma: 15 zile
- 3). Termenul de returnare a produselor clasificate ca dispozitive medicale este de cel mult 7 zile de la livrarea acestora. Daca se depaseste acest termen, produsul nu mai poate fi returnat.
- 4). Nu se accepta retur in urmatoarele cazuri:
- la produse ce nu fac parte din categoria dispozitive medicale si care prezinta deformari, lovituri, rupturi sau exfolieri locale de vopsea;
- pentru produsele desigilate care fac intra in categoria "Igiena Personala";
- daca produsele au fost aduse/fabricate pe comanda speciala (mentionat in descrierea produsului sau de catre reprezentatii Sirius Distribution, la momentul plasării comenzii);
C). Cumpărătorul, persoană fizică sau persoană juridică, are dreptul să notifice în scris Vânzătorul dacă unul sau mai multe produse comandate și livrate sunt defecte. Ulterior se va proceda astfel:
- produsele defecte se returnează la adresa transmisă în scris de Vânzător, Cumparatorului;
- nu este obligatoriu să trimiteți produsul în ambalajul original. Totuși, ar fi bine ca produsul să fie împachetat corespunzator ca să nu pățească și altele în timpul transportului;
- dupa recepția produselor în depozitul nostru, se va proceda la transmiterea acestora către service;
- în momentul în care se efectuează constatarea în service se va proceda la repararea defectelor identificate;
- dacă produsele nu pot fi reparate, vor fi inlocuite pe cheltuiala Vânzătorului, fără ca acesta să solicite alte despăgubiri Cumpărătorului, în condițiile în care s-au respectat instrucțiunile de utilizare și depozitare a produselor (menționate în manualul de utilizare, pe etichetă sau pe ambalaj);
- în cazul în care produsele returnate prezintă defecte din vina Cumpărătorului, acesta va fi înștiințat de Vânzător despre costul reparațiilor și ulterior va emite factura aferentă costurilor de reparație și o va pune la dispoziția Cumparatorului pentru achitare;
- dacă Cumpărătorul nu este de acord cu costul reparațiilor survenite din vina acestuia, Vânzătorul va factura catre Cumparator contravaloarea taxei de constatare a defectelor, în cuantum de 55,00 lei TVA inclus, și va returna produsul Cumpărătorului fără alte intervenții asupra acestuia;
Observație: In cazul cutiilor de hidrant Nu se accepta retur, clientul primeste doar contravaloare geamului spart!
Care este termenul de reparație?
Termenul în care produsul tău va fi reparat este de până la maximum 15 zile lucratoare din momentul în care Comerciantul a receptionat produsul defect.
Atenție! Termenul este valabil pentru produsele care se află în perioada de garanție.
Cum afli când se finalizează reparația produsului?
Te ținem la curent cu orice modificare de status din fișa de reparație. Vă trimitem SMS pe numărul dvs. de telefon sau un email pe adresa trecută în contul de client. În momentul în care produsul dvs. este reparat, îl trimitem înapoi prin curier sau îl ducem în showroom-ul nostru, la fel cum ați procedat când ni l-ați trimis la început.
Un produs își poate pierde garanția?
Deși sperăm să nu fie cazul, este important să știi că un produs nu mai poate fi reparat dacă nu sunt respectate termenii și condițiile specificate în manualul de utilizare.
Printre situațiile care pot duce la pierderea garanției se numără modul necorespunzător de păstrare, contactul cu lichide, deteriorările mecanice sau fizice (cum ar fi lovituri, crăpături sau ciobiri), componentele defecte și șocurile electrice.
În cazul în care se constată aceste probleme, service-ul îți va trimite un document intitulat „Refuz de garanție”, ceea ce înseamnă că reparația va putea fi efectuată doar dacă tu acoperi costurile aferente.
Este necesar ca produsul să fie returnat în service cu toate accesoriile?
Da, produsul trebuie trimis în service împreună cu toate accesoriile primite la achiziționare. În cazul în care nu mai ai unele dintre acestea, te rugăm să specifici accesoriile lipsă atunci când completezi cererea de service sau retur. Dacă observi ulterior că lipsește ceva, te rugăm să ne contactezi prin e-mail.
Care sunt costurile pentru trimiterea in service?
Nu plătești nimic pentru expediere si retur dacă produsul se află în perioada de garanție. Dacă a expirat sau nu garanția, acest aspect îl poți verifica pe certificatul pe care l-ai primit împreună cu produsul livrat. Dacă nu ai primit certificatul de garanție, poți solicita un duplicat pe adresa noastră de e-mail, telefonic sau pe WhatsApp.
Termene de livrare: Termenul de expediere a bunurilor comandate de pe site-ul www.sirius-distribution.ro, se incadreaza de regulă, în termenul de 48 de ore din momentul confirmării telefonice a comenzii, in functie de modul de livrare ales de catre Cumpărător si/sau de stocul de produse existent la Vanzator. In cazuri exceptionale, cu acordul clientului, Vanzatorul poate mari termenul de expediere (maxim 30 zile).
Taxe suplimentare: Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expediere (kilograme si kilometri suplimentari) sau daca transportul se face prin firme de transport externalizate, altele decat curierii.
Fraudă: Orice incercare de a accesa datele personale ale unui Cumpărător sau de a modifica continutul site-ului www.sirius-distribution.ro sau de a afecta performantele serverului de pe care ruleaza acest site, va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului www.sirius-distribution.ro, şi va face obiectul unei plangeri penale la organele abilitate impotriva celor care au incercat faptul mai sus specificat. Litigii: Orice litigiu aparut intre Cumpărător şi Vânzător va fi rezolvat pe cale amiabilă. In cazul in care nu se reuşeşte stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instantelor de judecata de pe raza municipiului Bucuresti.Orice comanda efectuata prin intermediul site-ului www.sirius-distribution.ro implica acordul neconditionat al Cumpărătorului cu acesti Termeni şi Conditii.